петък, 29 януари 2010 г.

Camps Session 2


Ето нещо за разпускане! На 12.01.2010 ще има Camp Session в Yalta club. Въпреки сесията мисля да отида и да се позабавлявам малко. Хубавото е, че ще бъде тооочно след изпита по История, който най- много ме притеснява.
Този път партито ще е по-специално, защото ще се празнува 1 година от както се провежда в Yalta. Първият път когато отидох беше Christmassive party и останах много доволна. Tогава видях страшно много приятели и познати, които не съм виждала от години. Беше супер!!! Сега се надявам да видя и тези, които бяха, но не сме се засякли.
Както и миналия път "параметрите" са същите : започва в 23:00h, входът е 10 лв., а за мацките е free до полунощ и дрескодът е OldSchool.
Още информация за събитието можете да намерите тук !
See you there! :)

П.С. Поздрав за всички с песента Deekline ft. Wizard - Bounce and Rebound (:

4 коментара:

  1. Тази песен става хит ми се струва !!! ахахах :) А иначе бихме могли да разпуснем след голямото зубрене по история:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Да, тази песен доста отдавна се разпространява, но аз не я бях слушала допреди около седмица. От тогва познай какво наи-често слушам. А иначе даммм, Рос, ...ще имаме нужда от голяяяямо разпускане! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Мале, тази песен е БРУТАЛНА!
    Специални благодарности на Лило :Д

    ОтговорИзтриване
  4. Да, Цвет, Лило ни зариби всички! :Д
    П.С на 12-ти сме в Yalta, НАЛИ?! :*

    ОтговорИзтриване