петък, 5 февруари 2010 г.

The Twilight Saga



Темата за този филм е доста изтъркана вече. Една част казват, че е ужасен, а другата го обожават. Аз не го бях гледала допреди 5 дни по простата причина, че не харесвам филми с вампири и всякакви там измишльотини. Все пак след около 2 години закъснение реших да гледам първата част и очудващо за мен ми хареса! После гледах и втората част, но не останах очарована (може би защото Robert Pattinson се появи само в началото и в края на филма). Иначе като цяло мисля, че историята е интересна, а играта и ефектите са много добри. Няма как да не отбележа също, че най-много ми харесаха Robert Pattionson, Ashley Greene и Rachelle Lefevre.
Сега чакам да излезе и третата част Eclipse, за да видя какво ще стане. Даже сериозно обмислям да си купя книгите и да ги прочета.

3 коментара:

  1. Дони,щом филмите са ти харесали, книгите определно ще те зарибят. Аз лично първо гледах първия филм и после прочетох книгата,а след това и останалите три. Със сигурност книгите са по-добри, но филмите са си филми и е факт,че без тях нямаше да си представям героите по съответния начин (бтв кастът е жестоко подбран). И като гледам си "луднала" по Роб, така че ти препоръчвам тоя блог( ако вече не си го открила сама:P) http://www.robsessedpattinson.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Оооо, Вики, благодаря много! Ще прочета книгите, но първо да свърши сесията, защото иначе лошо ми се пише. :Д А иначе Робърт много ме кефи, но и Ашли също.Много е сладка и ролята и отива.

    ОтговорИзтриване
  3. Явно Здрач ти е променил представата за вампирите, след като преди не си ги харесвала / гледам и горния пост/. Както някои се бяха /бяхме/ зарибили по Хари Потър- сега на ред е Twilight... мисля, че и на мен ми е крайно време да се захвана и да прочета книжките.Пък дано ме грабнат- сега като видях поста ти се сетих за това.Благодаря

    ОтговорИзтриване